REKLAMA
Znaleziono 1155 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
OKAM zakończył budowę osiedla Central House na warszawskim Mokotowie artykuł
Pokaż artykuł
OKAM zakończył budowę osiedla Central House na warszawskim Mokotowie
Projekt mieszkaniowy Central House, realizowany przez OKAM na warszawskim Mokotowie, uzyskał pozwolenie na użytkowanie. Jest to pierwsza inwestycja dewelopera, zrealizowana zgodnie z Nową Polityką Jakości firmy i wyposażona w eko-rozwiązania oraz liczne udogodnienia dla mieszkańców. To także największy projekt mieszkaniowy OKAM obejmujący budowę 479 mieszkań w ramach jednego etapu. Inwestycja została zrealizowana w niewiele ponad 2 lata. Obecnie przekazywane są klucze do mieszkań.
Mieszkańcy jednego z największych wrocławskich osiedli doczekają się tramwaju. Budowa na ostatniej prostej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Mieszkańcy jednego z największych wrocławskich osiedli doczekają się tramwaju. Budowa na ostatniej prostej [ZDJĘCIA]
Świetna wiadomość dla mieszkańców Nowego Dworu! Pierwszy tramwaj na trasie autobusowo-tramwajowej, która połączy to osiedle z centrum Wrocławia, ma pojawić się już na koniec wakacji. A na nowo wybudowanej pętli przy ulicy Rogowskiej powstanie zielony mini park.
Wrocław ogłasza przetarg na budowę trasy autobusowo-tramwajowej na Swojczyce [WIZUALZIACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław ogłasza przetarg na budowę trasy autobusowo-tramwajowej na Swojczyce [WIZUALZIACJE]
Rusza kolejna, długo oczekiwana inwestycja w stolicy Dolnego Śląska. Miejska spółka Wrocławskie Inwestycje ogłosiła przetarg na budowę linii tramwajowej na osiedle Swojczyce. W ramach inwestycji powstaną dwa kilometry trasy autobusowo-tramwajowej, 14 przystanków, stacji prostownikowej i sieci zasilania.
[Warszawa] Savills sprzeda luksusowe apartamenty w Złota 44artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Savills sprzeda luksusowe apartamenty w Złota 44
Savills International został wyłącznym agentem odpowiedzialnym za doradztwo i sprzedaż apartamentów...
[Poznań] III etap osiedla Wilczak 20 gotowyartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] III etap osiedla Wilczak 20 gotowy
Zakończyła się budowa III etapu projektu mieszkaniowego Wilczak 20. Na początku 2017 roku nastąpił o...
[Dolny Śląsk] Gigantyczna inwestycja KGHM w Głogowie za 2,5 miliarda złotych gotowaartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Gigantyczna inwestycja KGHM w Głogowie za 2,5 miliarda złotych gotowa
Ponad 2,5 mld zł kosztowała budowa zupełnie nowej linii produkcyjnej w należącej do KGHM Polska Mied...
[Poznań] Rośnie osiedle Wilczak 20 w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Rośnie osiedle Wilczak 20 w Poznaniu
Trwa budowa kolejnego, IV już etapu projektu mieszkaniowego Wilczak 20. Spółka Agrobex proponuje prz...
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawie
Mohito otwiera swój butik w Sadyba Best Mall. Salon mieści się na parterze między lokalami Rossmann...
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomiczną
Nie przez centrum miasta, a przez polkowicką strefę ekonomiczną będzie przebiegać Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego. Wariant rekomendowany do realizacji będzie tematem ostatniego spotkania z cyklu konsultacji kolejowych. Spotkanie zaplanowano na 13 września w siedzibie Uczelni Jana Wyżykowskiego w Polkowicach.
Śląskie: Największa inwestycja kolejowa z unijnym dofinansowaniem CEFartykuł
Pokaż artykuł
Śląskie: Największa inwestycja kolejowa z unijnym dofinansowaniem CEF
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. otrzymały 937 mln euro dofinansowania z Unii Europejskiej z instrumentu CEF "Łącząc Europę" na modernizację prac na odcinkach: Będzin – Katowice Szopienice Płd. – Katowice – Katowice Piotrowice oraz Tychy – Goczałkowice-Zdrój. Efektem inwestycji będzie lepszy dostęp do kolei oraz skrócenie czasu przejazdu. Dzięki rozdzieleniu ruchu aglomeracyjnego od dalekobieżnego na tory wyjedzie więcej pociągów.
REKLAMA